Spor Fıkraları – En iyi Sözler ve Blog Sitesi
Günün Sözü

Spor Fıkraları

Spor Fıkraları

Bu Yazımızda Spor Fıkraları Yer Almaktadır… Birbirinden güzel komik fıkralar, güldüren fıkralar, beyin yakan fıkralar, en komik fıkralar, komik fıkralar 2019, iğrenç dedirten en iyi fıkraları bir araya topladık.

Bedava Maç

Beleşçi bir taraftar futbol maçlarına para ödemeden girebilmenin bir yolunu bulmuş.
Tribünlerde bir efsane olarak yayılan bu arkadaş giriş kapısına gelip kapıdaki görevli polise telaşlı bir ifadeyle.
Abicim çok acil bi durum oldu.
İçeride maçı seyretmeye gelmiş bi abi var (Bir isim sallıyormuş) hanımı aniden rahatsızlandı.
Hastaneye kaldırdık Onu acilen bulup hemen hastaneye yetiştirmem lazım diyormuş.
Ehliyetini rehin bırakarak içeri giriyormuş.
Ama içeride maçı seyredecek kadar kalmak dikkat çekeceğinden hemmen diğer kapıya koşturup oradan dışarıya çıkıyormuş.
Çıkarken kapıdaki polise
Abicim benim arabayı çekiyolarmış bi çıkıp bakayım ne oluyomuş.
Problem varsa halledip geleyim diyomuş.
Tabi geri gelince tanısın diye de bu polise de kimliğini bırakıyormuş.
Çıkar çıkmaz ilk girdiği kapıya koşturup
Abicim Allah razı olsun ben arkadaşı buldum diğer kapıdan çıktık.
Şimdi benim ehliyeti alabilir miyim? diyomuş.
Ehliyeti kaptığı gibi çıktığı kapıya yollanıyormuş.
Abicim ben araba işini hallettim çok sağol.
Kimliği alabilir miyim? deyip kimliğini de alarak içeriye sağ salim giriyormuş.

ayıraç

Berabere

Maç başlamadan önce iki takımdan birinin kaptanı hakemi bir köşeye çeker.
Hocam der.
Sen bizim takımı bilmezsin.
Bu maçı bize kaybettirecek olursan bizimkiler seni ne yapar bilir misin?
Ne yaparlar?
Seni parça parça ederler vallahi!
Hakem cevap verir
Anlaşıldı siz bu maçta berabere kalacaksınız.
Neden hocam?
Öteki takımın kaptanı da bana aynı sözleri söyledi de ondan!

ayıraç

Futbol Konuşuyoruz

Dünyanın En ucra Köşesinde tek başına yaşayan bir bilge varmış.
50 yıl boyunca kendini sakladıgı bu ıssız yede kimsecikleri görmemiş.
Bir gün kapısı çalmış.
Gelen adam benim IQ 200 demiş.
Bilge ooh demiş gel içeri seninle quantum fiziği konuşuruz.
Bir vakit sonra başka biri gelmiş.
Adam benim IQ 90 demiş.
Bilge gel gel demiş seninle siyaset konuşuruz.
Derken üçüncü adam kapıyı çalmış.
Benim IQ 5 demiş.
Bilge biraz düşünmüş ve cevabı vermiş.
Gel içeri seninle de Futbol konuşuruz.

ayıraç

İki Karadeniz Takımı

İki karadeniz takimi: Rizesporla Sinop mac yapiyorlarmis.
O esnada stadin yanindan bir tren geçiyormuş.
Sinoplular trenin dudugunu hakemin bitiş dudugu zannetmisler.
Ve sahayi terketmisler.
Kalan 85 dakikada Rizespor da gol atamayinca mac 0-0 berabere bitmis.

ayıraç

Kaleci Temel

Bir yangında evin çatısında mahsur kalmış bir anne ve kucağında kundaklı bir bebeği.
Asağıdakiler anneye gerilmiş olan brandaya önce çocuğu sonra da kendisini atmasını öneriyorlar fakat o kabul etmiyor ne yaptılarsa kabul etmiyor.
Alevler onlara ulaşmak üzere.
Bu sırada onları seyretmekte olan Temel barıkatları aşarak binanın dibine kadar gelir ve kadına seslenir
Abla korkma at bebeği bana.
Ben Sürmene Spor’un kalecisiyim.
Kadın Temel’e inanır ve bebeği Temel’e doğru atar.
Temel nefis bir hareketle bebeği yere düşmeden yakalar ayaga kalkar iki kere yerde zıplattıktan sonra degajını yapar.

ayıraç

Kırmızı Kart

Beşiktaş ekibi İstanbul’a gelir maç saatine yakın stada girerler.
Stada takımdan ayrı gelen Sergen takımın motivasyonunun çok düşük olduğunu görür suratlar asıktır.
Ne oldu neden yüzünüz gülmüyor diye sorar.
Takım arkadaşlarından biri
Ne olsun böyle bir takımla oynamak zorunda kaldığımız için canımız sıkkın.
Bunun üzerine Sergen
Pekala çocuklar hadi siz gidin Kadıköy’ü gezin ben tek başıma sahaya çıkar oynarım der.
Ve takım çocuklar gibi sevinerek stattan çıkıp Kadıköy’ü gezmeye giderler.
Maç başladıktan 10 dk sonra Beşiktaş takımı stada döner skor Beşiktaş 1 Fenerbahçe 0.
E tabi bu durumda daha da bir keyiflenirler ve tekrar dışarı çıkar gezmeye başlarlar.
Maç bittikten sonra stada döndüklerinde maçın 1-1 bittiğini görürler
FB adına Ortega 85. dakikada bir gol atmıştır.
Takım arkadaşları hemen Sergen’e koşarlar ve onu coşkuyla tebrik ederler.
Ama Sergen üzgündür.
Özür dilerim arkadaşlar sizi mahçup ettim.
Olur mu öyle şey der Beşiktaş takımı sen koskoca bir takımla tek başına oynayıp yenilmedin daha ne olsun.
Ama 12. dakikada kırmızı kart görmüş olmam gerçekten benim için utanç vericiydi.

ayıraç

Maç Durumu

Temel ile Dursun maç sahasının önünde köfte satarken Temel bilet bulur.
Dursun’a şöyle der.
Ula Dursun bu bileti al maçı öğren de gel der.
Dursun gider ve maçı öğrenip gelir durumu Temel’e anlatır
Direk dikiyler ortaya bir kabak koyiyler.
21 avanak peşine koşiyler.
2 direğin arasına girince gool diye bağıriyler bir de utanmadan kısa don giyiyler.

ayıraç

Şampiyonluk Sevinci

Bir İtalyan, bir Rus, bir Fransız bir de bizim Temel şampiyonlar liginde karşılaşmışlar.
Başlamışlar muhabbete.
İtalyan demiş ki
Bizim ülkemizde şampiyon olan takım iki gün iki gece kutlamalar yapar.
Rus demiş ki
Bizim ülkemizde şampiyon olan takım iki tanker votka içerek kutlama yapar.
Fransız demiş ki
Bizim ülkemizde şampiyon olan takım 300 güzel kızla şampiyonluk kutlar.
Bizim temel de demiş ki
Haçan bizum oraya şampiyon kim olursa olsun kutlamasini Fenerbahçe yapar.

ayıraç

Şikeci Hakem

80’li yılların sonlarında Beşiktaş-Boluspor maçı sırasında hakem Beşiktaşın net 2 golünü vermez
Boluspor’a havadan bir penaltı verir.
Maç çığrından çıkmıştır.
Beşiktaşlılar neredeyse sahayı terketmeyi düşünürler.
Boluspor 2. golü de atar.
Metin Tekin santrayı yapmaz bekler.
Hakem düdüğü bir daha çalar ama Metin hala topa dokunmaz.
Hakem
Metin neden başlamıyorsun bak kart çıkartırım der.
Metin cevap verir
Hocam sahanıza geçin de başlayalım.

ayıraç

6-0 Skordan Sonra

6-0 biten galatasaray fenerbahçe maçından sonra gs li arif tanınmamak için yaşlı bir adam kılığına girer ve bır cafe ye gider.
Cafe de yanına yaşlı bır bayan yanaşır ve
“Naber Arif” der.
Bunun uzerıne arif delirir nasıl tanıdı bu kadın beni diye düşünüp durur.
Ertesi gün yine aynı cafede aynı kadın yanaşır arifin yanına yine
“Naber arif” der.
3.gün arif cok değişik bır kılıkta gider cafeye ve yine aynı kadın yanaşır ve yine
“Naber arif” der.
Arif dayanamayıp sorar nerden tanıyosun beni diye.
Yaşlı teyze
“Olum ben bülent len” der.


Bu yazı 142 kere okundu.
Bu İçeriğe Tepkin Ne Oldu?

YAZAR HAKKINDA

Yahya Güloğlu Yahya Güloğlu Güzel Sözler, Mesajlar, Yemek Tarifleri, Şiirler, Burçlar, Burç Uyumları, Emojiler, Resimli Sözler, Resimli Şiirler Sitemizde Yer Almaktadır... Sağlık, Moda, Cilt Bakımı, Güzellik, Cinsellik, Örgü, Bayanlara Özel, El İşleri, Zayıflama Yöntemleri, Ekonomi, Finans, Kredi, Teknoloji, Bankacılık, Diyet, Gezi, Seyahat Gibi Sizlere Küçük Ama Etkili Önerileri Sitemizde Bulabilirsiniz. Yararlı Bilgiler Yazılarımız Tamamıyla Eniyisozler.Net İçin Uzman Yazarlar Tarafından Hazırlanmaktadır. Bu Alanda Yer Alan Bilgiler Bir Öneridir. Özgün Ve Siteye Özel Olarak Yazılmıştır.
Sosyal Medyada Paylaşın:

BİRDE BUNLARA BAKIN

Düşüncelerinizi Bizimle Paylaşırmısınız ?

Sponsorlu Bağlantılar
  • ÇOK OKUNAN
  • YENİ
  • YORUM
Ali: 👍
2019-06-07 13:07:20
Admin: :D
2019-05-26 21:20:30
2019-05-26 21:18:29
Sinem: 👏
2019-05-24 00:46:34