GÜZEL KÖYÜM BELEKLER’İM
Dün yine sana baktım, Kocameşe’den,
Sana baktım Seki’den ,Dede’den
Bir geçim derdidir beni senden eden,
Mutlaka döner gelir,duramaz giden.
Ne çok özlemişim meğer seni
Güzel köyüm Belekler’im.
Çektim içime ,mis kokan çam kokunu,
Kıvrım kıvrım sana gelen yolunu,
Yaylalarını,çayını,harmandaki oyunu
Buz gibi akan Bakla’nın suyunu.
Ne çok özlemişim meğer seni
Güzel köyüm Belekler’im.
Kışın olur çeyizi,nişanı,düğünü,
Boş geçmez gelen misafirin öğünü
Sever küçüğünü,sayar büyüğünü,
Yabancı görmez hiç gördüğünü.
Ne çok özlemişim meğer seni
Güzel köyüm Belekler’im.
Kopamam elbet yine gelirim,
Koynunda yatıyor sevdiklerim
Helaldir toprağından yediklerim,
Sanadır hep güzel dileklerim.
Ne çok özlemişim meğer seni
Güzel köyüm Beleklerim.
Yazar: Hasan Arslanpınar

Kalbine,gönlüne sağlık.Ne güzel ifade etmişsin duygularını.
Güzel köyünüze olan sevginizi ölümsüz kılacak bir şiir olmuş. 👏👏👏
Kalbinizde ilhamınız eksik olmasın .
Emeğinize Yüreğinize Sağlık Güzel Paylaşım.